11th ožu.2018

Facebook oglas – nezaobilazna stanica za online oglašavanje

by Goran Krstičević

facebook oglasUkoliko imate Facebook stranicu vjerojatno ste primijetili da već duže vrijeme vašu stranicu, ali i svaku postojeću objavu, možete promovirati čime postaje svojevrsni Facebook oglas. Promocija Facebook stranice ili postojećih objava vrlo je jednostavna korištenjem opcija Promotions i Boost Post. Sve što trebate učiniti jest odaberati svoju ciljanu publiku kojoj je taj oglas namijenjen, kao i njegovo trajanje, te budžet koji namjeravate potrošiti za njegovo prikazivanje. Čim Facebook ekipa za odobrenja provjeri vaš oglas (što se obično događa unutar 60 minuta), vaš će se oglas početi prikazivati po zadanim parametrima.

Insights

Koristeći Insights možete pratiti uspjeh vaših objava u stvarnom vremenu — kako prolaze vaše objave kao i detalje o vašim pratiteljima (koliki je broj pregleda, koliki je doseg, tj. koliko je jedinstvenih profila pogledalo post, koliko je osoba posjetilo vašu web stranicu). Želite li ići u detalje, možete doznati podatke poput prosječne posjećenosti po spolu, godinama i lokaciji.

Zašto je važan cilj?

Ukoliko se odlučite poslovati na Facebook-u, budite sigurni da pred sobom imate cilj. Bilo da je u pitanju promocija proizvoda ili brenda ili samo prodaja proizvoda ili usluga, morate znati što želite postići koristeći Facebook oglas, kako bi znali kako do toga i doći. Objava postova bez plana ili praćenje drugih korisnika bez nekog posebnog razloga neće vas daleko dovesti. Zaboravite li objavljivati sadržaj na redovitoj bazi, radite istu grešku kao i kad objavljujete previše često. Pokušajte sastavljati slične objave i plasirati ih u različito vrijeme i svakako zabilježite koji od njih je postigao najbolje rezultate. Reagiraju li vaši sljedbenici više na ljude na fotografijama, dok u potpunosti zanemaruju slike prirode, znate što vam je činiti, bez obzira što su vama možda flora i fauna možda najdraži motivi. Ne zaboravite hashtagove, koristite ih pametno i pratite koji od njih vam donose najviše prometa i novih lica. Kreirajte i vlastiti hashtag i potičite ostale da ga koriste kako bi proširili svoj utjecaj. Budite dosljedni u svom vizualnom izražavanju i svi koji vas prate će znati što od vas mogu očekivati. Pronađite svoj vlastiti stil, jer kopiranje već viđenih teško vas može izdvojiti od ostalih i učiniti prepoznatljivim.